تدوین برنامه بازاریابی

پیام برند

www.onlinemarketing.ir

برندینگ

www.onlinemarketing.ir

استراتژی پیام

www.onlinemarketing.ir

استراتژی پیام

استراتژی پیام بدون شک مهم ترین بخش برای ارائه یک برند است

ایده ای که وقتی در بازار مطرح می شود، مردم نسبت به خرید کالای شما تحریک می شوند و این زمانی حاصل خواهد شد که این پیام برای مردم جذابیت داشته باشد. اگر این استراتژی به درستی تدوین شود، شما خواهید توانست که در تمام ابزارهای ارتباطات بازاریابی و در تبلیغات خود از آن بهره ببرید

تمامی شرکت ها به دنبال دلیلی برای متقاعد کردن گروه مخاطب، برای عرضه ی کالا و خدمات خود می باشند. دادن این اطمینان از سوی شما با نوشتن یک استراتژی پیام ساده و در عین حال جذاب، میسر خواهد بود

 

برندینگ

برندینگ و خلق برند، زبان کسب و کار است. راهی است که یک تجارت توسط آن با دنیای بیرون ارتباط برقرار می کند. امروزه برند، زبان مردم است. یعنی برندی که استفاده می کنند، به جای آن ها سخن می گوید. امروزه جامعه شناسان، تعریفی واضح از این واژه دارند؛

“People Define Themselves By The Brand”

مردم خودشان را به وسیله ی برندهایشان معرفی می کنند. قرار گرفتن و نشستن در قلب مردمانی که هر روز از سوی رسانه های مختلف، احاطه می شوند و نسبت به خرید کالا ها تحریک و تهییج می شوند، کار ساده ای نیست. آژانس بازاریابی دیجیتال آن با استفاده از ارتباطات یکپارچه برندینگ و بازاریابی راه های رسیدن به این مهم را فراهم می سازد تا نام تجاری شما در ذهن مخاطبان تبدیل به برند شود

پیام برند

پیام برند یکی از کلیدی ترین ارکان برای اجرای برنامه های بازاریابی است. مصرف کنندگان امروزی ممکن است روزانه با برندهای چندین برابر بیش تر از تعدادی که همتایان آن ها در دهه ی ۱۹۳۰ با آن سر و کار داشتند، مواجه شوند.

یک برند برای این که از این بازار پر تلاطم، سالم بیرون بیاید، بدون تردید به یک پیام روشن احتیاج دارد. این بدین معنا نیست که برند، فقط یک نوع کالا یا خدمت تحویل و ارائه دهد؛ بلکه بدین معناست که ارزش برند، تداوم داشته باشد و به راحتی قابل شناسایی باشد. با این که برند ها اغلب در نتیجه ی تصمیم گیری های دشوار و پیچیده ی تجاری خلق می شوند، ولی آن پیچیدگی نباید در خود آن برند بازتاب داشته باشد. وظیفه ی یک برند این است که در بازار با زبان شفاف با مردم سخن بگوید. همین زبان ساده است که مورد پذیرش مخاطبان قرار می گیرد، زیرا راحت تر می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. این مرحله پس از طراحی برنامه بازاریابی و پس از تعیین یو.اس.پی محصول یا خدمت به دست خواهد آمد

روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و برندینگ

هویت سازمانی، محیط داخل سازمان، لوگوها، ترد مارک، رنگ های سازمانی و وبسایت یک سازمان با استفاده از روانشناسی رنگ ها باید به گونه ای طراحی شوند که هویت هر سازمانی را به طور شایسته القا کند. روانشناسی رنگ ها به شما کمک خواهد کرد که شما از چه رنگ هایی می توانید استفاده کنید. بسته به نوع کسب و کار شما برخی از رنگ ها می توانند مناسب ترین گزینه باشند برای این که هویت یک سازمان را به تمام مشتریان و مخاطبان خود معرفی کنند. این روانشناسی در زمینه ی طراحی وبسایت و استفاده از آن در شبکه های اجتماعی نیزبسیار اهمیت دارند. آژانس بازاریابی دیجیتال آن با استفاده از تکنیک های روانشناسی رنگ ها، در طراحی هویت سازمانی شما را به بهترین شکل راهنمایی خواهد کرد؛

طراحی وب سایت شما

طراحی لوگو و ترد مارک برند شما

طراحی جلد و بسته بندی محصولات شما

طراحی تبلیغات و پوسترهای دیجیتال

طراحی دکوراسیون و دیزاین داخلی مجموعه شما

اینستاگرام آنلاین مارکتینگ

Follow onlinemarketing.ir