Branding, Digital marketing

قانون ۳ ثانیه

قانون ٣ ثانیه چیست؟

طی تحقیقات گوگل در سال ۲۰۱۰ بیشتر کاربرانی که به دنبال اطلاعات(اطلاعات مطلوب) می گردند، در جستجوهایشان و یا مراجعه مستقیم به یک وبسایت، بیشتر از ۳ ثانیه زمان صرف نمی کنند! اگر در این ۳ ثانیه راضی و قانع شدند، در وبسایت شما می مانند و در غیر اینصورت، شما را ترک خواهند کرد. طی همین تحقیقات، قانون ۳ ثانیه در سال ۲۰۱۱ به وجود آمد که نانوشته ترین قانون کاربردی در طراحی وبسایت شناخته می شود
زمانی که مشتریان و مخاطبان شما به وبسایت شما مراجعه می کنند، تنها ۳ ثانیه فرصت دارید که آن ها را مجاب کنید تا پنجره مرورگر را نبندند و از وبسایت شما بیرون نروند
پس باید همزمان به چند نکته دقت کنید و تمام این نکات باید در کنار هم رعایت شوند و هیچ گونه تقدم و تاخری بر یکدیگر ندارند؛
وبسایت شما باید سبک باشد تا با سرعت بسیار بالایی لود شود-
المان های بصری به قدری برایشان جذب کننده باشد تا پلک از شما بر ندارند-
جانمایی ها(اعم از لوگو و سایر موارد) رعایت شده باشند-
– وب سایت شما، بنگاه اقتصادی ۲۴ ساعته شماست. خدای نکرده اگر شماره تماس، آدرس و یا حتی قسمتی را برای پر کردن فرم تماس یا پیشنهادات اختصاص نداده اید، قید مشتریانتان را بزنید

Write a comment

نوشته‌های تازه